“Techstar IT erbjuder proffsig hjälp, de svarar snabbt och löser problemen. Jag rekommenderar Techstar IT till de som vill ha kvalitet och inte behöva tömma plånboken” 

– Henrik Olsson, KMA-ansvarig, Bästkustställningar AB

Bästkustställningar AB har levererat byggnadsställningar till företag och kyrkor i Stenungsund, Tjörn och Orust i många år och har skaffat sig en stor marknadsandel på marknaden. De tillhandahåller ställning för stora långa projekt likväl som de kommer och bygger en gavel på hus inom den privata sektorn med fokus på snabb och bra service. Killarna på Bästkustställningar AB jobbar med snabba beslut för att kunna vara kunden till tjänst så snabbt som möjligt oavsett storlek och placering. Vi har intervjuat Henrik Olsson, KMA-ansvarig från Bästkustställningar AB, och fick följande svar:

Vilka tjänster använder ni från Techstar IT idag? Och varför valde ni dem?

Vi köper M365 med lite support på det ibland samt så köper vi en del hårdvara. Jag känner ägarna sedan tidigare och vet att dom är seriösa, ordentliga och sjukt kundmedvetna. 

Vilket värde tillför Techstar IT till de tjänsterna ni får? 

Techstar IT erbjuder proffsig hjälp, de svarar snabbt och löser problemen, och vi är supernöjda med dem. 

Hur skulle du beskriva Techstar IT:s support efter försäljning t.ex. tillgänglighet och uppföljning?

Här finns inget att klaga på alls. Offerter stäms av inom bra tid och efter leverans så har man alltid ett mail eller ett telefonsamtal för uppföljning.

Rekommenderar ni Techstar IT? Varför? 

Jag rekommenderar Techstar IT till alla jag möter som har ett behov av de tjänster eller produkter jag vet att Techstar IT tillhandahåller. Jag skulle säga att vill man att det ska funka och inte behöva tömma plånboken så är Techstar IT rätt företag att ta hjälp av.  

Har ni några frågor eller behov som behöver tas omhand från Techstar IT? 

Vi ska titta på en växellösning och förhoppningsvis blir det möte snart.